esmaspäev, juuni 16, 2008

Ella Kraav

Suvistepüha luuletus

Oo, milline hommik
nii kirgas ja soe
ja lõhnad - need
tungivad ninna
Ning enda tahte ja soovide toel
ei teagi, kuhu võiks minna
Nelipühadel kaseoks
toas võiks olla
see meenutaks kodu mul siin
Ka toomingas õitsev võiks
tuppa tulla, oleks muresid vähem
ja pattudest prii.
Võililledest kollendav päikesevälu
erkrohendav kraaviperv seal
Ja kui mind praegu ei peta mu mälu
on kevaded alati head...



Hetkeluuletus

Mesimumm - see jäänud vangi
WC pime, veidi umbne
lendab aina, sumiseb
tema jaoks see lõpp vist ongi

Mis nüüd teha, kuidas olla
mis on kõige parem tal
Öö võib varsti peale tulla,
lendleb aina lae all

Meeleheide tiivalöögis,
peab teda aitama
Oleks ta vaid minu köögis,
õhuakna avaks ma

Aga nüüd on otsus kiire
ukse jätan lahti ma
Las ta teeb veel veidi tiire
varsti pääsend - rõõmustan!



Aias on lõhnu ja lillede ilu
suvi see meelitab mind
Kuigi tuul veel veidi vilu,
käia tahaks matkateid...



Autor: Ella Kraav

Kommentaare ei ole: